مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:302023-10-25سياسي

خبر خوب| پیامی که ساره جوانمردی به گوش دنیا رساند


از هانگژو تا پایتخت و از پایتخت تا ماهشهر؛ امروز سفر جذابی داریم به چند نقطه خاص که سوغاتش چیزی نیست جز شجاعت، اقتدار، کرامت و حقانیت که همه دست پروده ایرانی هاست و حتماً به دلتان می نشیند.

- گروه خبر خوب- شاید در این روزهای خونین فلسطین، از ما مردم معمولی کار چندانی جز حمایت معنوی و روشنگری نسبت به جنایات اسراییل برنیاید اما همین هم، راهی است برای دفاع از مردم مظلوم و رهایی از اتهام شراکت با قاتلان کودک کش! اما چرا این را می گوییم؟ چون امام رضا (ع) فرموده اند: هرکس از کاری راضی باشد مثل کسی است که آن را انجام داده و اگر کسی در مشرق کشته شود و دیگری در مغرب از این قتل راضی باشد، نزد خدا با قاتل شریک خواهد بود.

همچنین امام علی (ع) فرموده اند: کسی که ظلم می کند، کسی که با او همکاری دارد و کسی که بدان رضایت دارد، هرسه  با هم شریک اند! به واقع در این روزها، همه ما خصوصا آن هایی که با نادیده گرفتن جنایات وحشیانه اسراییل، از بیرون گود به نظاره نشسته اند و یا آن هایی که با استدلال های غیرمستندشان سعی بر محکومیت مردم مظلوم فلسطین دارند، همگی باید چشممان را به روی واقعیت و کشتارهای غیرانسانی اسراییل باز کنیم تا مبادا خداوند ناممان را در لیست شرکای اسراییل بنویسد!  حمایت تهرانی ها از فلسطین با ایده ای که چهره پایتخت را مقاومتی می کند فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| پیامی که ساره جوانمردی به گوش دنیا رساند

خبر خوب| پیامی که ساره جوانمردی به گوش دنیا رساند